• Snabba leveranser 2-7 dagar
  • Butik i Ullared
  • 30 dagars öppet köp

Ångrat ditt köp?

Du som kund står för returfrakten till oss. Vid vikt över 2kg så kan vi skicka fraktlapp som vi sedan drar av kostnaden på returnerade beloppet..

Vid retur så skall allt som var med vid mottagandet utav produkten skickas med.
Detta inkluderar Kvitto, produktens tillbehör, själv produkten, produktens originalkartong osv.

paket upp till 2kg så kan ni boka er frakt via denna länk nedanför:
https://www.postnord.se/skicka-forsandelser/brev-och-vykort/brev-skicka-latt

Se även ytterligare information under våra Köpvilkor!

ReturAdress:

Ullared Digital AB
Bäckvägen 5
31160 Ullared


Garanti:
Vi har om inget annat anges 12 mån garanti mot material- eller fabrikationsfel på våra produkter. För att garantin ska gälla så måste produkterna ha hanterats på normalt sätt och inte utsatts för påfrestningar utöver det vanliga. Vid slarv eller felaktig hantering så gäller inga garantier. Garantin gäller inte heller vid åsknedslag eller liknande väderpåverkan. Om produkterna modifieras med icke officiell programvara så slutar garantin att gälla om felet beror därav. Kvittot på betald vara gäller som garantisedel. 

Om det skulle visa sig att det inte är något fel på produkten debiteras ni frakter + undersökningsavgift. 


Vid garanti:

Vid Garanti ärenden så SKICKAS allt in till produktens märke egna service verkstad som i sin tur avgör om garantin täcks eller inte.


Vill du åberopa garantireparation gäller följande:

Kontakta oss så kan vi hänvisa till lokal auktoriserad verkstad och om det inte finns, så sänder vi en paketavi så att ni kostnadsfritt kan sända produkten till auktoriserad verkstad. Kostnadsfri paketavi gäller inom Sverige. Om du måste sända din produkt så tänk på att kameran har skyddspåse eller liknande i sin kartong så att produkten inte repas och att du har en ytterkartong runt produktens egen kartong.

Vid ej Garanti:
Om service verkstaden ej godkänner garantiärendet så kommer dom att skicka ut ett kostnadsförslag för att reparera produkten.

Har garantin löpt ut så går det att skicka in produkten på service ändån. Service verkstäderna tar ut en undersöknings avgift sedan kommer kostnadsförslag. Undersökningkostnaden debiteras alltid.